Slaan oor na hoofinhoud

Opsies om geregtigheid vir eer te verhandel


Maak 'n grapjie vir my. Ek het elke dag hier rondgery. Animasie oorgang verbeterings om nuwe mix ups te akkommodeer. Om te verseker dat die progressie gemaklik is, verminder ons die hoeveelheid vlakke waarop Rare en Heroic gear geplunder kan word. Dit sal die raai spel op Raider oortreding moeiliker maak vir die teenstander. Hierdie oplossing sal Warden weer eens help om in groepstrydsituasies te speel. U kan besluit om slegs die eerste twee Bleed stacks toe te pas ten einde 'n gooi na die tweede Stab toe te pas, of u kan die drie Bleed stacks sonder die opvolg opsie na die derde stalletjie toepas. Herstel na Knie kan vloei in aanvalle 100ms vroeër. Die ratstat Aanval beïnvloed nou net normale aanvalle en nie Feats of Bleeds. Die seisoenkaart gee toegang tot al die komende uitbreidings vir die eer wat die volgende jaar sal plaasvind, eksklusiewe inhouds - en aanpassingsopsies.


Die keuse van te lae waardes kan moontlik minder akkuraatheid veroorsaak wanneer u 'n wagrigting kies. Laer rariteitstoerusting het nou hoër modifikasies as voorheen. Teiken regenereer nie stamina terwyl dit deur die Raider gedra word nie. Al hierdie veranderinge moet die besluitneming rondom Stampede Charge versterk, gebaseer op situasionele bewustheid. Met 'n muur in die omgewing sal Stampede in die Muur meer skade op die teiken veroorsaak, andersins kan jy nog steeds 'n groot uithoudingsafvoer kry. Raider Woede en Sone Aanval opstartings kan gekanselleer word in Pragtige Tap. Ontwikkelaar kommentaar: Dooie sone van die regte stok wag modus skakelaar is nou konfigureerbaar. Om daarop te let, is dit nie van toepassing wanneer ratstatistieke gedeaktiveer word nie. Vasgestel 'n probleem wat veroorsaak dat die gewaarborgde Swift Justice Finisher sonder 'n treffer op die vorige aanval geaktiveer word. Opgedateerde Moveset-bladsy na die verwydering van Hoofknoppie opsie van Full Block Stance.


Update sal op 16 Mei om 8:00 EST op alle platforms ontplooi word. Ontwikkelaar se kommentaar: Terwyl meters is uitstekend om relatiewe sterkte en swakpunte van die rat te toon, was dit moeilik om die impak wat hulle op die spel sou gehad het, te ontsyfer. Ons het een oorblywende kwessie wat spelers in staat gestel het om te Sprint, trek stadig terug na die linkerstok om terug te keer na die middelste posisie, wat veroorsaak dat karakters die Sprint-toestand behou terwyl hulle nie werklik beweeg nie. Ontwikkelaar se kommentaar: Spelers is hard gedruk om die effek van hul boetes op enigiets anders as die hoogste ratvlakke te sien. Byvoorbeeld, Stampede Charge dreineer nou vyandige stamina terwyl die Raider hardloop. Skouer Bash begin in ons nuutste titel update. Vaste animasie glitch wanneer 'n vyand op die grond aangeval word na The Long Arm. SeisoenpasGee nou die Eie Seisoenpas! Dit kan verander word in die opsies.


Opgedateer die gebruik van die suksesvolle ikoon op bewegings wat moet slaan. Stunning Tap kan ketting op mis herstel. Ontwikkelaar kommentaar: Die vermoë om te kanselleer uit Guard Break of Light aanvalle met 'n ander aanval, ook bekend as sagte feints, is iets wat die gemeenskap baie vinnig geïdentifiseer het. U kan nou die presiese numeriese waardes van alle stat bonusse sien. Ontwikkelaar kommentaar: Om die byvoeging van die nuwe rat te akkommodeer, het ons die manier waarop die rat geplunder word, aangepas. So verbeter ons sy verskillende gooie. Ontwikkelaar se opmerkings: Om al ons balanseringsveranderinge te ondersteun, het ons verwyder, saamgesmelt en verskuif statistieke om beter te fokus op interessante en gevarieerde geboue, met meer sinvolle keuses. Spelers val nie meer van die ladder deur die skuif afknoppie vry te laat wanneer jy iemand slaan nie.


Stabs om 'n meer interessante afhandelingsmeganisme in te stel. Boost in Skirmish en Elimination. Stunning Tap kan in Raider Fury ketting. Nuwe soort statistieke bied slegs klein en gebalanseerde bonusse, selfs op hoë vlakke. Teiken begin met die herstel van stamina nadat die gooi verby is, nie voorheen nie. Gevalle spanmaats kan net een keer per rondte herleef word. Die nuwe rat is beskikbaar in alle vorige en nuwe visuele en nuwe statistieke. Opgedateer Moveset-bladsy na die toevoeging van Stun to Light Riposte en Uninterruptible Stance om weg te maak. Uitgawe is ingestel met Patch v1. Ons hoop om 'n gladder kurwe te bied, terwyl hoërvlak rat 'n langtermyn doel vir hoëvlak spelers behou. Bloedskade die drie Stabs kan aansoek doen vir die balansering van redes.


Tweaks tot kostekoste en byvoeging van die Epiese Rariteit om te vervaardig. Ligte en Swaar openers. Ontwikkelaar se kommentaar: Ons data het getoon dat spelers 'n harde tyd gehad het om nuwe helde op te laai en sou nie vroeë toerusting soveel maak nie, terwyl hulle 'n oortollige bewerkingsmateriaal op hoër vlakke gehad het. Ontwikkelaar se kommentaar: Spelers wat mekaar aanbeveel oor ratstrategieë het altyd dieselfde ding gesê: Stoor jou staal vir Heroïese toerusting. Ontwikkelaar se opmerkings: Ons analise het getoon dat spelers langer as wat verwag is om hul reputasievlakke te verhoog, neem. Uit die wag af. So het ons nuwe soorte statbundels ingevoer wat 'n meer gebalanseerde benadering volg. Die verstekwaarde is 10, afneem dit sal die wagskakelaar meer sensitief maak. Om dit te verbeter, het ons die koste van staal - en kunsmateriaal verander, asook die reddingswaarde vir toerusting.


UI verander om ratstatistiek voor te stel. Guardbreak and Attacks kan nie meer gekanselleer word deur die wag te skakel en baie vinnig aan te val nie. Lig opener en Poke the Nest. Alle swaar aanval-opstartings kan gekanselleer word in Stunning Tap. Ontwikkelaar se opmerkings: Sommige aanvalle was inkonsekwent oor Guard en Out of Guard-modi. Die persoonlike bydrae in ronde word nou opgedateer na die toekenning van oorlogsbates. Ontwikkelaar se opmerkings: Dit is moeilik om te verstaan ​​en baie kragtig op hoër vlakke te hê. Staatsboetes is aansienlik verhoog. Iets wat lank duur. Om spelers in staat te stel om betekenisvolle keuses te maak en die effek van hul toerusting te ken, het ons dit verander na getalle.


Melee aanvalle dreineer nie meer stamina op 'n teiken met Revenge aktief nie. Het 'n probleem opgelos waardeur karakters in die Beacon-plasingsmodus vasbly. Vir addisionele pleisternotas, besoek www. Soos jy jou teiken in die Guard-modus aangeval het en Guard baie vinnig aan die begin van die aanval vrygelaat het, het 'n fout die aanval veroorsaak om die teiken te verloor en dit vir die teenstander ongeskik te maak. In plaas van een sterk bonus, een medium bonus en een straf, het hulle drie baie gematigde bonusse. Ontwikkelaar se kommentaar: Ons het probleme ondervind vir sekere spelers om met nuwe helde te speel sonder ratte met die nuwe ratwaardes. Dus, deur die kromme steiler aan die lae kant te maak en plat te vlei, hoop ons dat spelers dit as waardevol sal vind om toerusting van alle rariteite te koop en te vervaardig. Raider is 'n goeie gryper, maar sy Guard Break throw spel het 'n bietjie ontbreek in 1v1 situasies.


Ontgrendeling tydens 'n aanval sal dit nie meer onverbiddelik maak nie. Om dit te help, het standaard rat nou statistieke. Stampede Charge sterker is om skade aan die Knie na Stampede in die Muur by te voeg. Het 'n ikoon oorheers opsie vir beheerders in die gebruikerskoppelvlak opsies. Met hoër beginwaardes voel die rat van alle vlakke nou meer bevredigend. Wysigers verhoog vinniger per vlak by laer rariteite as by hoër kinders. Druk 'n vyand met Shove en dan aktiveer wraak nie meer onbalans die vyand. Sony Computer Entertainment Inc. Skouer Bash laat jou toe om weer teikens tydens die lading te verander. Woede, en Sone Aanval in Stunning Tap.


Ontwikkelaar se kommentaar: Om die keuse rat in 'n oogopslag te gee en die ratkwaliteit te evalueer, het ons pyltjies reg van die ratstatwaardes bygevoeg wanneer die rat vergelyk word. Out of Guard af aanvalle is opgestel dieselfde as hul Guard-modus eweknie. Out of Guard Mode aanvalle is nou in ooreenstemming met Guard Mode aanvalle. Alle karakters kan nie meer die Sprint-toestand handhaaf terwyl hulle nie werklik beweeg nie. Bygevoeg die opsie om stok dode sones aan te pas. Ontwikkelaar se kommentaar: Dit is nog 'n groot uitbuiting wat die gemeenskap vinnig geïdentifiseer het. My google fu vaardighede blyk te ontbreek, ek kan 'n verkoper vind om eerpunte vir geregtigheid uit te ruil, maar ek kan nie een vind om geregtigheid vir eer te ruil nie. As iemand my kan wys in die regte rigting van waar ek geregtigheid kan uitruil vir eer op die alliansie, sal dit waardeer word. Om JP te kry, gaan jy na die Erediens. URL in die URL-boks.


WA kan meer doen as wiskunde, maar wiskunde is wat ek veral daarop aanspraak maak. Dit is my sleutelwoorde wat ek kan gebruik om 'n spesifieke soektog te kies. Waar gaan ek heen? Chrome slaan my daaraan deur dit te lys wat dit in 'n aftreklys gevind het. U kan 375 van een geldeenheid vir 250 van die ander verhandel. As iemand kort instruksies het vir ander blaaiers wat hulle wil byvoeg, sit hulle in die kommentaar. Valor for Conquest Points, maar nooit verower vir Valor. Dus, ek het my formule alles in die steek gelaat.


Vir die Horde, gaan kyk Togar. Eer aan Justisie, Wolfram! Die URL is die formule. So verdeel die eer wat jy nodig het met 250 en rond. Wenk: Die Armory het nou 'n kortkode. Vir die Horde, gaan kyk Rogoc. PvP-stelle vir my warlock. Jy kry slegs 250 eer op 'n keer. As jy wil omskep, gaan jy na die verkoper van wat jy moet kry wat jy wil hê. Trouens, albei my kettingstelle is vol PvP-stelle.


Daarom moet ek die Justisiepunt toemaak en later omskep. Maar kyk op die adresbalk. Eer vir Justisie en Justisie vir Eer. Om HP te kry, gaan jy na die regsverkoper. Jy kan dit doen met omtrent enige soekenjin. Jy wil rondtrek omdat afronding net minder sal wees as jou verlangde bedrag. Die antwoord wat ek wil hê, is J, die geregtigheidspunte wat ek nodig het om te omskep om al die eer wat ek wil hê, te kry. Neem dus die getal wat jy kry en vermenigvuldig met 375.


So ons het ons formule reg in die adresbalk. Justisie punte omskakeling in dieselfde moeilikheid as die LFR. Dit is 'n man wat net die dag gekla het hoe hy niks te doen gehad het met die beperkte Justice Points op sy 6-vlak 90's nie. Grim Batol is volgende; En dit klop Blackrock Caverns in lap laat val, hoe? So, jy wil dalk nog 'n truuk op jou mou hê. Kruistog is meer waardevol in my ervaring. En jy kan Cusader Orbs en Runed Orbs koop. Mense hardloop Ulduar maar wie wil ToC weer aanval? Hipnotiese Stof, maar wil dieselfde wins hê. Bevrore Orb is meer as 'n gereedskap. Ok ok, hoor my op hierdie een. Boe uit sommige lowbies, kry hul beroepe maxed, en maak 'n bietjie goud!


JP dus met 4k kan jy 2 stelle koop en 700 JP oor hê. My kort setup gids is hier, voel vry om enige vrae te e-pos of tweet. Dankie vir die lees van my klein WoW blog! Teen 110 JP elk kan jy 36 koop met 'n beperkte geregtigheidsbalk. Dus, ons het nou 'n maatstaf om te kyk na die werklike maniere om goud te maak. PVP rat vir BGs. Slaan dungeons oor en loop in LFR teen 90! Stel dit in TradeSkillMaster op om vinnig te reposteer en dit behoort 'n ordentlike en baie moeilike toevoeging tot u inkomste te wees. Ook, niemand gee om oor bracers nie. Nog meer inligting oor ander dinge wat jy kan doen. As jy enige vrae het, kan jy my hieronder e-pos.


JP elk, so met 4000 Justice kan jy 15 van hulle koop. Goue, mal man, wat hy is, is tans besig om dit op die hart te neem en is op soek na 11 nuwe toons op sy gekoppelde wêreld. Hierdie val wanneer jy die finale baas van 'n Lich King-heldige kerker doodmaak, wat niemand meer doen nie, en word ook in transmog-handwerk gebruik. Horde van Magistrix Lambriesse. TradeSkillMaster addon en die Undermine Journal GE Addon. IRL: Ek studeer Finansiële Ekonomie aan die Columbia Universiteit, woon in TX, en is 'n ywerige honde minnaar. Dankie vir die besoek van WTBGold. Saroniet is 'n goeie manier vir spelers om voordeel te trek uit JP-verskaffers. As jy aandag gee aan die ewige mark, kan jy net van een tipe na 'n ander verskuif, aangesien jou bolle tot ewigheid buigsaam is. Die Long Strangle: Wat Opsies Handelaars En WoW Pl. As jy 2 uur wag, kan jy elkeen van hulle terug koop vir 16 goud elk.


Dit beteken dat daar groot onbestendigheid is en dat daar baie dae sal wees waar die PS-mark absoluut oorstroom word. Jy kan my hier op Twitter Hier, en op YouTube hier vind. Eer Junkies om te dink ek het van jou vergeet! Wel, deesdae, is die stewels deel van 'n paar wonderlike transmog-stelle en kan dit eerder met Justisie aangekoop word. U kan sy vordering op sy Twitch-stroom hier sien. TUJ pryse is oor die algemeen op hierdie, maar ek plaas gewoonlik na 40 goud en verkoop dit sonder veel moeite. Valor punt ruil of ten minste as daar een is waar die NPC is? Die Tier helms en skouers het net een metode van aquisiton wat die aanvalle self is. ZG lopies, wat 'n baie hoër tyd belegging. Regverdigheid om te vereer punte asseblief?


Dit is nie moontlik om Conquest Points om te skakel na Valor Points nie. Albei die HP-liggings het die oorlogsbergverkoper buite hulle. Valor en een vir Sê, 500 Eer om 'n 500 Honor Boa eer-item te koop wat jy op 'n ander karakter kan gebruik. Ek het baie verbaasde en verwilderde mense in ZF en ander bergbare gevalle gehad toe hulle my daarop sien. Net so kan jy BG's doen om Honor Points te wen, verander hulle dan in Justisie. Justisiepunte spandeer om die BoA te koop. Jy kan Raai of Random Heroics aanval om Valor Points te wen en dit dan in Conquest Points te verander. Daar was 'n fantastiese bietjie glitch, maar ek moes net min gebruik maak van nie lank gelede dat ek lief was nie. Net om te verduidelik, word die BoA-eerstoerusting van WG nou deur die res van die eerverskaffers in hoofstede verkoop, en is dit steeds verkrygbaar.


Eer punte in Justisie punte En Justisie dui op Hobor punte. Verowering aan Valor is dat die verowering so moeilik is om te kry. Conquest Vendor, jy kan 375 verowering punte vir 250 waardepunte verhandel. Jy kan nie Arenas doen om Conquest Points te verdien nie, en verander dit dan in Valor. VP in JP, in alle eerlikheid. Kryger-opleiers en die HP-verskaffer is by die hekke terwyl jy na die rigting beweeg. Jy kan dungeonbase doodmaak om regspuntpunte te verdien en dit dan in Honor Points te verander. Valor dit sal meer gemaklik spelers in staat stel sonder 'n gilde of noodsaaklike prestasie wat verstaan ​​en is familair met 'n aanvalstryd om dit in rat te ervaar wat hulle in staat sal stel om teen 'n hoër potensiaaluitset te presteer.


Orgrimmar vir Horde; JP-verkoper is bo-op die sentrum gebou en die HP-verkoper is regoor dit langs die bergmuur. Ahh, jy is verkeerd. Leer om feint te gebruik! Nou, om jou twyfel te beantwoord. Net buite bereik van blinde geregtigheid. SKAAK MY BLIND JUSTICE? Blind Justisie teen die meeste helde, maar teen diegene wat uiteindelik ver van 'n parree kom om 'n GB te volg, is dit 'n goeie alternatief. Lawbringer het nie 'n buffel nodig nie. Jy weet jy kan parry en maak die unblockable, feint dit en gryp hulle dan swaar, of iets anders. Sodra mense leer, kan hulle net daar staan ​​nadat jy hulle verstoot en veilig reageer op elkeen van jou opsies.


Daar is baie min gereedskap oor. Dit is IF en SLEGS as jy 'n ligte aanval het! Shove doen basies niks behalwe die minderjarige stamdrein nie, maar hy is so stadig dat almal kan terugkom om hul stam te reën as dit in elk geval laag word. Geen vermoë om iemand te ontmoet nie? ING FLY DIT IS OOK 'N STAND GEBRUIKER MET' N POLEAXE JY KINDA GOEDE SKADE KAN DOEN. En ja, om 'n ligte aanval van 'n nobushi aan te bied, waarborg 'n onopspoorbare, onverbeterlike en onbeskryflike blinde regverdigheid. EET die vyande stamina. Lawbringer is ver van afval en nutteloos. Al sy vermoëns eet Stamina, jy het ook 3 unblockables. Lawbringer van tyd tot tyd.


Pro tip: gebruik feints om aas aanvalle te lok, parry hulle en gaan vir Blind Justice. Hy het veelvuldige ingeboude stamina-dreineer. As jy reg gebruik, kan jy basies verseker dat mense amper altyd uitgeput is. Dit beteken dat hulle eintlik nooit kan probeer om jou aan te val nie. Hy het 'n das vir die stadigste wagspoed. Miskien wil jy my nie glo nie as gevolg van jou blinde arrogansie, maar jy kan dit self met 'n vriend in die gewoonte probeer. Lawbringer as my hoof. Hoop dit gee jou meer insig oor die bruikbaarheid van Blind Justice en die risiko wat dit meebring wanneer jy dit gebruik. Handel beweging spoed vir beter verdediging.


Hulle gaan waar hulle nodig is, en hulle kom gereed. Dood, volgens jou wens. Verhoog skade en gesondheid. Die pantser van die Lawbringer het baie ooreenkomste met die Spaanse bordspan van die 16de eeu. Alle aanvalle is ononderbroke. Gooi 'n flitsgranaat wat vyande vir 'n paar sekondes verblind. Die Lawbringer kombineer die kenmerke van 'n Swaar en 'n Vanguard-held. Hul standaardhelm het gelykvormigheid aan 'n beslote roer met 'n groot visor. Daar is embleme geborduurde voor en agter en 'n medalje wat van 'n ketting hang, kan voor in die voorkant gesien word. Hul wapens is nie gelyk nie, die konstruksie is 'n geheim van hul bestelling.


Die poleaxe is een van die mees veelsydige wapens wat ooit gemaak is. Vang en verbeter beheer sones vinniger. Herwin sommige van jou gesondheid. Die Lawbringers is geregtigheid in Ashfeld. Waar orde gebreek het, waar wreedheid en wetteloosheid heers, is Lawbringers geregtigheid. Top Swaar aanvalle Stun teenstanders. Regenereer jou gesondheid wanneer dit buite die geveg is. Latyn: Ad mortem, inimicus! En hulle dra die mees veelsydige wapen wat ooit uitgevind is: die poleaxe. Bel 'n katapultstaking oor 'n gebied.


Mors, prout te velle! Die Lawbringer, wanneer hy bo-op die wagmodus staan, het die pommel na die teenstander gekyk. Jou Shove Attack begin Kettings. Bid dat jy dit nie nodig het nie. Hul wapens is sonder gelyke, hul handtekening wapen is 'n grimmige herinnering aan die uiteindelike straf vir wetteloosheid. Gooi 'n plofbare projektiel wat skade oor 'n gebied uitoefen. Lawbringers is 'n speelbare heldklas in For Honor. Lawbringers dra volle lyfplankarmor met pos onderaan. Parry and Throws klop vyande af. Die byl het 'n skerp einde vir die sny en 'n stomp einde vir bashing en die spits bo-op wat dit perfek maak om aanvalle aan te val.


Hulle handhaaf die wette en straf en vergelding sonder genade. Om 'n soldaat dood te maak, gee jou gesondheid en stamina. En wanneer hulle aankom, bid dat jy nie verkeerd gedoen het nie. Maar ek ignoreer hulle gewoonlik. Hiper pantser op swaar. Praat van wat, wat dink jy van remapping sone te aktiveer deur vas te hou feint voor druk lig? Dit laat jou toe om verskeie opsies te hê, afhangende van wie en wanneer jy iemand in die gesig staar. Wat ek dink aan alle karakters bygevoeg moet word, is 5 skade aan die een wat ek hierbo genoem het, shove en longarm. Swaar aanvalle wat altyd geblokkeer of geparkeer kan word, beteken hoofsaaklik in hoër vaardighede, jy kan nooit 'n treffer kry nie.


Geen gesondheidsreën word gryp nie. Mense sal net gedurig wissel en hulle moet doodslaan. Hiper pantser op swaar aanval begin. Enige terugvoer of verdere voorstelle sal welkom wees. GB indien geblokkeer vir elke klas behalwe Lawbringer, want hy kan nie lank genoeg na GB wag nadat hy geblokkeer het voordat die bewaarder wesenlik herstel het nie. Lawbringer MOET hierdie uiters vinnige skuif parkeer om dit te straf. LB benodig 'n vrye ligaanval na 'n skuif. As dit geïmplementeer word, sal dit geen effek hê op die spoed van die tweede swaar nie, dit sal dus nie moeilik wees om te parkeer of te blokkeer nie. Feint die Blind Justice off parrying.


As jy deur 'n lang arm getref word, moet jy na my mening groot tyd gestraf word. Raider het ook dieselfde probleem. Mag dit ook by die voorstelle voeg. Reg, maar Lawbringer kan 'n blok wegskiet. Ja, dit is 'n bietjie irriterend. Anders sou Lawbringer in staat wees om die unblockable swaar af te kry sonder dat dit geskuif word. As jy met hiperpantser beteken dat jy ononderbroke is, stem ek heeltemal saam. Warlord kry dit reeds, so hoekom is die hel nie vir LB's nie? Skouerlading, dan verskil ek heeltemal met hierdie verandering.


Baie waar, en moet gedoen word. Vir my, stoot spamming veral nadat suksesvolle treffers teen hulle kan kry, is amper as belaglike mnr. Lawbringer is veronderstel om goed te wees. Dit is reg, daarom gaan jy die onbeskaafde riposte in plaas van die bokant. Maak dit 'n soort opoffering gewaarborgde skade vir meer moontlike skade soort ding. Deicidius in die kommentaar dra reeds. Ek ondersteun egter die veranderinge wat vir die grootste deel gelys word, want dit sal nie meer 4v4s breek as om te sê dat 'n Shugoki alreeds het nie. Ja, dit is die idee.


Hoe sal dit hom selfs help? Sy opstartvenster dat hy GB kan wees, is uiters groot. LEES DIE SKUIFAFDELING. Ligte wat swaar volg, versteur nie kombinasies wanneer dit geblokkeer word nie? Onoplosbare aanvalle soos skouer bash, skild bash, kopskut nie muurstamp nie en moet nie soos elke behoefte om staat te maak op 'n wag breek gooi om dit te kry. Lief byna al hierdie voorstelle, moenie hom egter toelaat om die skuif in die wag te kanselleer nie, veral as die skuif 'n gewaarborgde lig toelaat. Omdat 10 skade gratis net vir blokkeer is 'n bietjie dom. Dit sal die meta in die verkeerde rigting stoot. Dit is 'n uiters goeie idee en baie beter as om die idee vas te hou.


GB sal uitkom vir daardie aanwysings. Bly om te sien dat ander op dieselfde manier voel. Waarskynlik sluitingsverwerking: Dit is onwaarskynlik dat ek enige verdere opmerkings sal kan hersien en hierdie pos kan wysig as ek voor werk moet slaap, maar ek dink dit het 'n punt bereik van uiters goeie veranderinge wat gebalanseer is. Jy doen net 'n normale sone aanval buite parry, en nie die 360 ​​knockback aanval wat dit in die video doen nie. As hulle jou kan GB. Lawbringer is wanneer mense dwarsdeur my syketting swaarkry. Hopelik sal dit dinge help. Jy wil basies die spel minder konsekwent maak en die algemene reëls op 'n geval tot geval verander. Die risiko van dit vir slegs 15 skade is nie die moeite werd nie. Wel, ek speel nie soos ander LB's wat konstant lyk vir 'n lysie om mense af te gooi nie, net soms. Al wat ek nodig het om te doen is standaard wag bo en doen basies wat ek wil. Die wapenrusting vir sy swaard is baie nodig.


Ubi om dit reg te stel. As 'n LB hoof myself, dink ek is die totale BS hoe hy kan net 1 lig aanval land nadat 'n al nie moeilik is om longarm te ontduik terwyl valkyrie het 'n vinnige AF combo wat jou op die grond versorg en waarborg haar 2 aanvalle. Hiperpantser op swaar aanvalle wat 'n ligte aanval volg. Verander die stelsel van sy skoppe sodat hy GB of skuif. My doelwit is om hulle almal te leer. Ligte combo daaruit? Lawbringer teen 'n Beserker, Orochi, of Valkyrie is dit nie moeilike pluk nie. Die tweede beter opsie wat opgedoen is, is baie beter, om sy skuif te laat gebeur net as jy die bewegingsbewegingsbeweging en jou GB het.


Swaar op bykans elke papegaai. Dis 'n gevaarlike padvriend. Is dit veronderstel om net 'n normale sone aanval te wees? Klink vir my goed. Met betrekking tot na blokkeer of swaar, hou GB na hulle 'n vasgestelde tydskok begin presies dieselfde as die huidige een, maar om dit te keer sal dit weer GB. Ek self, 'n orochi hoof, 'n Shugoki hoof, 'n PK hoof, en 'n ander Lawbringer hoof, asook bydraes wat oor reddit gedoen is, het 'n lys van buffs vir Lawbringer gemaak wat hom nie in 4v4-modusse sou verbreek nie. 1v1 scenario's waar hy baie ontbreek. Swift Justice as dit sou heeltemal gebreek word en te veel van 'n skilpadspeelstyl aanmoedig sonder om dit teen te werk. U mag nie effektief blokkeer nie, maar u kan parree!


Nou hierdie verandering is ek beslis nie saamstem nie. BK beweeg in 4v4 situasies. Lang Arm om 'n kant swaar te waarborg. Is hulle veronderstel om af te staan? Fix Maak Way na parry? Omdat die muurstamp genoeg is vir 'n swaar aanval en jy kan van 'n swaar aanval na Shove skakel, kan jy eindeloos 'n teenstander teen 'n muur met die twee loop. Ligte Riposte vir lang aanvalreeks karakters. Óf dit óf maak die lig onbevestig, maar dit klink soos meer programmering as wat nodig is. Die hiperpantser is 'n moet om wet lewensvatbaar te maak. Kon nie enige GB wat gevolg het, tegnologie nie. Dit irriteer my dat hy so stadig is. Natuurlik, boonste swaar aanvalle is moeiliker land as sy swaar aanvalle, maar dit moet help om dit te kragtig te wees.


Hy kry na elke blok 'n vrye stoot. Guard Break as jy mis, maar steeds strafbaar met dodging en vinnig lig aanvalle of dash aanvalle. Dit sal regtig sy swaarkry laat sien deur sy teenstanders soos hulle bedoel was, gevaarlik en afwykend as hulle land, veral die boonste swaar. Verwyder die stun van Blind Justice. Ek sal egter graag 'n ononderbroke kombinasie vir die LB sien, veral dié wat 'n bietjie vinniger swaai as hul huidige aanvalspoed. Dit lyk dalk nuttig, maar dit is slegs tydelike oplossings. Maar hulle verwerp indikator foute en vortexing net soveel as almal anders. Rep 3 LB hoof, kyk. Hierdie veranderinge lyk goed deurdink en selfs kielie met die ander sterk klasse en die LB-argetipe. Top swaar is 50 skade en moeilik om uit te kom teen 'n bekwame teenstander.


Mense se goeie reaksietye sal regtig floreer deur die feit dat hulle regtig die lig kan afluister en die soet, soet, blinde geregtigheid kry. Op die oomblik is Lb die Shog sonder enige van die bogenoemde benenfits. Ook, eintlik is dit nie die parry beloon nie, want dit begin die vyand verder as jou wapen bereik in die unblockable. SAL 'n blinde geregtigheid kry om te slaan. As my bogenoemde begrip korrek is, stem ek saam met hierdie verandering. Probeer om hierdie punt op te ruim as jy kan. Jy is so reg oor hierdie dowwe idees. Solank jy weet watter aanvalle lig of swaar is, is sy opvolgings goed. Beide Long Arm en top swaar aanvalle eet 'n ongelooflike hoeveelheid stamina.


CompetitiveForHonor gebruik die top poste van alle tye! Dieselfde geld vir Nobushi en miskien Valkyrie as my geheue dien. Net geveg 'n LB wat sy wag onderhou het, het die spel verlaat om al my sones te sluit. Wardens counter GB dit, en daardie een man wat in die toernooi tot die laaste paar rondtes gespeel het, het selfs gesê hy kan dit doen en hy het net GB gekry toe hy die tydsberekening neergesit het. Dit laat hom toe om sy lig te land, sowel as moontlik 'n gulsige dodger na sy Shove. Wat bande in jou 4de punt. Raak met albei die meeste karakters naby aan uitputting, indien hulle nie reguit uitlaat nie. Daar is niks wat hulle daaraan kan doen as jy 'n lig afskei nie en regs gaan weg vir die boonste swaar.


Óf hy of sy benodig 'n nuwe werktuigkundige na 'n ander blok as skote. Net en idee wat ek gehad het. Verander asseblief hierdie sone-insette in sy eie voorsteldraad. Sy is daar om uit 'n 2v1 kaas te kaas. Maak langarm stop lae gesondheidsreën. Die Lawbringer sal selfs nie probeer om aanvalle te parkeer nie, bly net daar en blok alles. Hulle het reeds kettings begin? Vir nou lyk dit soos wat LB kan doen, 'n ander held kan dit meer effektief en sonder die uiterste geestelike dreinering doen. Gewone LB by vrylating, moes ongelukkig 'n rukkie beweeg.


Dit is die hoogste prioriteit. Asrame dodges is bullshit. OP as gevolg van hoe vinnig dit is. Dit sal meer geleenthede bied met LB. Eerlik dink ek dat die normalisering van houding eers verander, sal eintlik hom baie baat vind. Verwyder boek, hoofstuk en vers. Jy sal dalk daardie gedeelte wil saamsmelt in die een oor hoe om vinniger te presteer. Insluitend van die normale versnitheid en boek hoofstuk vers? Smeer 'n lig en daar is 'n rand agter hulle? Iemand gaan 'n ubisoft-dev kry om hierdie tydjie na te kyk. Hulle is baie stadig.


Dit het gesê dat hy meer as net dit nodig het om nie gebroke te voel nie, maar dit moet prioriteit nommer een wees. U ontgrendelbare aanvalle is ononderbroke. Mainshaming is ook nie toegelaat nie. U moet seker maak dat u dit parkeer sodat u weet wat om te kies. Om 'n skof in wagbreuk te kanselleer, kan dit in 'n pseudo-draaikolk maak. Ons kla oor dieselfde kwessies, maar op effens verskillende vlakke van detail. Aanval op hom is te riskant, aangesien dit nie moeilik is om die meeste aanvalle te sluit wanneer dit nie probeer parreeer nie. Is dit altyd 'n afbuiging?


As 'n persoon wat hoofregter kan wees, stem ek in tot u veranderinge en dat ubisoft hulle so gou as moontlik moet implementeer. Dit sal beter wees vir die spel algehele. Het dit ooit die 360-spin gedoen? Ligte klap na parry is net omdat jy die afstand moet sluit. Shove sal muurstamp. Dit vra eenvoudig om gelykheid in enkele gebiede. Dankie vir die antwoord! Shove lyk asof dit te goed sou wees as dit stomgeslaan word.


Gegewe die enorme stamina koste, dink ek dit is 30 bevestigde skade lyk regverdig. Lawbringer verloor stamina op skote in aanvalle meer as die stamina-skade wat hy aan iemand raak. Shove moet ernstig 'n buffel hê. Presies soos PK-lig spam Hierdie straf is veral skadelik vir Lawbringer omdat parries die een skuif is wat skade sal berokken as die teenstander weet hoe om te parkeer of selfs te blokkeer. Parrying en shoving met so min opsies kry fustrasie op hoër vlakke as gevolg van die voorspelbaarheid sowel as die kondisionering van die LB-speler. Om elke karakter met 'n stun te straf omdat jy 'n swaar geparreer het, is 'n bietjie te veel. CANCEL sy skoppe in GB, maar hy moet die een of die ander kan kies. Dit is eintlik 'n baie goeie idee nou ek daaroor dink. Dit word gesê dat rat 'n kragtige instrument is, sodat sy swaar aanvalle 1 of 2 punte nodig sal hê om mense te hou om maksimum stamina koste te verminder en nuwe spelers te grief. PSA: Net 'n herinnering dat die parige tydsberekening nie geraak word deur hoe vinnig jy wagposisie verander nie.


Alhoewel dit die mees veelsydige wapen is, is dit 'n redelike groot rede om hom in elk geval lol te hoof. Laat Blinde Geregtigheid toe. LB draaikolk wat reeds genoeg is om hom lewensvatbaar te maak as jy dit soos die Wardens wil maak, wat so goed lyk. Dit sal net dieselfde skep van Warden se en mense sal net vortex spam maak. As jy nooit in staat is om LB te parkeer nie, beteken dit dat jy geen skade kry nie, aangesien jou aanvalle stadig genoeg is om deur basies enigiemand geparkeer te word. As jy na die lang arm van die wet 'n swaar land moet hê, moet dit 'n swaar kant wees, aangesien die boonste boonste oorsaak het, en dit kan 'n bietjie te veel effektiwiteit vir die skuif wees, selfs al is dit moeilik. om te land. Stem tot 'n mate in. Lang Arm sit hulle agter jou, Shove stoot hulle vorentoe, en 'n GB hou hulle in plek totdat jy hulle gooi of aanval. GB, maar teen die tyd dat hy kan GB, sal die persoon genoeg vir CGB herstel. Jy kry al die moeite as jy 'n ligte aanval in Top Heavy parkeer.


Ook, gegewe hoe die meeste mense oënskynlik saamstem dat die wet op 'n slegte plek is teen karakters soos PK, wat haar meer kwesbaar maak vir sy massiewe syvee, sal haar meer versigtig moet maak. Iets wat redelik nie moeilik is nie, is parkeer, geblokkeer of versteur, en kan SLEGS relatief veilig wees. GESKATTE Wanneer jy op volle stamina is, is dit 'n baie hoë risiko. Swaardspoed kan van 'n blok af gedoen word, en jy kan begin om te sien hoekom hierdie verandering dalk 'n slegte een kan wees. Die eenvoudige oplossing sou wees om net die spoed van sy swaar aanvalle te verswelg tot waar dit moontlik is. Shove of Guard Break Seleksie. Dit sou baie meer regverdig wees as Shove geaktiveer is deur GB te hou, en het 'n geringe afname in sy eindtyd om te vergoed vir die geringe vertraging van 'n onbemande opstart. In reaksie op die 4v4-situasie, maak dit dalk so dat wanneer die persoon een treffer tref, hulle dadelik sal opstaan ​​en verdere bewegings kan sluit? As ek my byl skadeloos sien deur mense, maak ek my hartseer. PK en reputasie 1 orochi verower en Kensei, maar probeer om LB te kry 1 nou en in 1v1. Ek voel baie nutteloos in vergelyking met my ander karakters.


Welkom by die For Honor subreddit! Weereens, massiewe stamina koste, dus nie verbreeklik groot vir griefing of 4v4 modi in die algemeen. Geen misdryf Ubisoft devs, maar nie cool nie. Lig aanval klap hulle. Kant swaar af lang arm, indien nie boonste swaar. Daar is 2 goeie wenke oor hoe om dit te bereik. Ek is nuuskierig hoe dit werk. Hierdie taktiek benodig nie 'n laaistoot nie, en dit sal baie makliker wees om te implementeer en ek verkies hierdie persoon persoonlik. Kara kanselleer basies beteken die mense met 'n groot wag rigting verandering boetes is op 'n massiewe nadeel om dit te veg. OP op die swaar aanvalle.


Dit is fokken vertraag. Stop mense om hom uit sy swaar opstartkramme te kan GB of ten minste die venster toe te maak. Dankie vir die sout tjek, ek het vanoggend teen een te veel pk spammers en draaikolk wakker geword op xbone. As jy die gevorderde video kyk, lyk die aanval niks soos dit in spel doen nie. Die groot ding is, niks hier sal hom in 4v4 modi breek nie. Dit is so vertraag. Dit is basies Swift Justice met 'n lig aan die begin nou en geen tweede swaar aanval. GB wanneer my rug teen 'n muur is, sonder die risiko om ernstig gestraf te word. Lawbringer toe ek begin het, maar nou dat ek beter teenstanders in die gesig staar, kry ek my kak soveel vaker.


Shove is hoe jy dieper in jou kettings begin. BK en behoort daar IMO te bly. En die verwydering van die vermoë om ligte in sones te kanselleer? Die kansellasie van ligte in sones is absoluut kranksinnig en moet egter verwyder word. Ongelukkig, in sy huidige toestand, is hy skaars verdraagsaam teen 'n maksimum rat-telling, net om nie deur sy eie vermoëskoste gestraf te word nie. GB knoppie om te skuif of net een keer na GB te tik, nie toelaat dat hy dit kanselleer nie. Ongeveer 'n halfuur gelede het ek 'n pk geveg wat my eie kombinasiestring teen my gebruik het. Die probleem met Lawbringer is na my mening hoe hard die sterk meta is om te hanteer. Maar weer, ek dink dit sal daardie wedstryde verbreek.


Aanwyser kanselleer is so gebreek. Dit het my weliswaar al verskeie kere gelees voordat ek ten volle verstaan ​​het wat hierdie punt voorgestel het. Hulle is eintlik so stadig soos sommige klasse se swaar aanvalle. Hou GB om te skuif, sou 'n goeie idee wees. Legion_Profligate Dit is waar ek my buffs sal hê. Jou Shove and Shove Mix Attacks begin Kettings. Bly jy graag die Shove-voorstel! Miskien gee hy hiperpantser slegs op 'n swaar as dit 'n ligte aanval volg? Feint die AD MORTEM af parrying. Dit sal die klas nog meer pret maak om te speel en my besluit te sement om hom te hoof.


Dit is ongemaklik OP vir almal. Witchunting en die deel van persoonlike identifiseerbare inligting soos volle name, byname en telefoonnommers is streng verbode en sal lei tot 'n permanente verbod. Net my mening al is. Shove na 'n swaar of blok is byna onmoontlik om te vermy. As ek een gekry het. Dink daaroor: Skuif na 'n muur, gevolg deur 'n swaar aanval, gevolg deur 'n Shove in 'n muur, gevolg deur 'n swaar aanval, gevolg deur. Parry iemand wat te ver weg van jou na GB val? Parried en jy kan 'n kant swaar aanval in na die lang arm. Dit maak hom basies lam om nooit 'n poging aan te kla nie, anders is dit GB. Dit sal hom slegs bevoordeel in 1v1 tweestrydmodusse.


Beteken meer as die helfte van sy stamina koste gedurende die duur, waarborg 'n lt, en dit doen dmg. Die enigste keer wat dit kan wees, is wanneer iemand anders jou aanvall terwyl jy opstaan, wat jou laat flinch. Soos die stadige ouens moet 8 wees, moet die middel 11 wees, en vinnig 13. Warden, Conqueror, Warlord en Peacekeeper. Hy benodig net meer dinge in sy toolkit. Meer daarvan is miskien die helfte of effens die helfte van hierdie veranderinge eerste, kyk waar hy sit, en oorweeg dit om die res te implementeer indien nodig. Swift Finisher enige tyd na 'n swaar aanval. Wat ek dink, laat my toe om nie te freak out wanneer ek nie in 'n situasie is waar daar geen ledges is nie. Om dit op te som, moet Ubisoft hierdie spel meer vaardigheid maak. Niemand sal hulle gebruik nie. Moenie naby hierdie persoon kom nie, ongeag of jy sal sterf en daar is niks wat jy daaraan kan doen nie.


Ligte combo sal net hiperpantser op die tweede swaar kry. Verwyder wraakskok knockdown al die ALLE karakters. Gaan na die New Posts-bladsy en gebruik die soektogfunksie voordat jy dit plaas. TL DR: In plaas daarvan om net sy vermoëns te gee, gebruik ander klasse alreeds, gee hom die vermoë om van die gebruik van sy pommel na sy spies te verander. Eh, ek dink ek sien hoekom hulle LB maak soos hy was, maar hulle kon beter gemaak het sonder om te breek hoe hy reeds is. LB verander, maar ek is bekommerd oor die omskakeling van my hoof in FOTM, ek hou van die unieke gevoel wanneer ek LB speel. Vanguard en Swaar in die ridderfaksie wat 'n gewaarborgde lig kry ná 'n aanval, maar die baster van die twee klasse nie. Veral sy gevoeligheid om wagtend te wees terwyl hy 'n swaar verrig, is net omgee. Kan goed wees vir die begin van 'n kombinasie na 'n poging om sy V E R S A T I L E natuur verder te verhoog. Swaar combo, jy kan die tweede swaar blokkeer, maar dan nog steeds in staat wees om Lawbringer te skuif om die onblockbare swaar te onderbreek. GB om te skuif in plaas van stamp in die skuif.


Lawbringer om tussen een van hulle te kies, maar nie kanselleer nie. Vir lb moet dit selfs meer waar wees, want lang arm is nie so moeilik om te ontduik en te straf nie. CompetitiveForHonor is niks soos dit nie. Fix Maak Way na parry. Op die oomblik herstel alle skildklasse die Conqueror vroeg genoeg om te parkeer of te ontduik, wat beteken dat jy basies geen effektiewe middele het om hom te straf nie. Valke kry dit alreeds, maar hulle klop is vinniger, koste minder uithouvermoë, en laat selfs 'n boonste swaar toe. Orochis en PK's is so goed, want alhoewel baie mense dit blokkeer, is dit baie moeilik om te parrying. Mededingende Vir Eer subreddit en het 'n baie groot konsensus bereik dat dit gebalanseerde buffs is en Lawbringer tot lewensvatbare vlakke bring, nie net OP nie. Maar ek dink beslis as 'n wetsteller jou teen 'n muur of op die grond kry, moet hulle 'n FUCKTON meer skade kan doen. Lig klap na parry stuns?


Swaar lang arm is baie goed. Weereens, net ná swaarkry. IMO dodging moet nooit grand iframes, dit moet net jou hitbox beweeg, as jy die treffer uit die weg van die staking, kudos, straf jou, indien nie, dan eet skade. Soos 'n Lawbringer myself self was, was ek bly om soveel moeite te sien om hierdie lys te maak. Heavies al is baie stadig. Hou beter, anders raak dit donker soos die Zone Attack-aanwyser. Om ALLE ligaanvalle op blok te maak, sal oorskakel wees, maar in plaas van bespoediging of toevoeging van skade aan die huidige nuttelose syligteraanvalle, in plaas daarvan, kan dit op blok geketting wees. Hou vasgevang voordat jy 'n lig druk, lyk 'n bietjie vreemd van 'n skuif. Hierdie combo is amper al die tyd gestop as gevolg van net die lig geblokkeer en nie geparryeer nie. Standaard wagspoed verander.


LB tot Rep 3 vandag as my tweede karakter hoofsaaklik as gevolg van hoe koel hy lyk. Dit sal ook nie werk met die nuwe LB nie. Verhoog die spoed van sy vertoning. Hoekom speel die klas wanneer hierdie klas net 'n beter weergawe daarvan is. Ek het ook opgemerk dat jy die ligaanvalvoorstel by jou pos ingesluit het. Normaliseer alle wagskakelaarsnelhede. As ek deur 'n swaar geklop word, verwag ek om ten minste twee mate gesondheid te verloor. Die opsies na parries is 'n aangename onderwerp. ooreengekom; geen klagtes hier. NUWE IDEA WAT IS BAIE BETER IS GEVONDEN, EN DIT IS OPGESLAAN OM MEER KLEURHEID TE BEPAAL.


Die balans tussen risiko en beloning vir hierdie skuif is ook baie sleg. Hierdie voorstelle is verrassend goed. Baie mense sal kla as hul hoof 'n vryskutaanval verloor, maar dit is 'n uitbuiting wat dit nooit in die spel moes maak nie. GB wet maak nie saak wat hy doen nie, is nie reg nie. Ag, en hersien staminkoste van alles. Hierdie straf is veral skadelik vir Lawbringer omdat parries die een skuif is wat skade sal berokken as die teenstander weet hoe om te parkeer of selfs te blokkeer. Die hele punt van daardie skuif imo is om 'n dickhead in spangevegte te wees. Dit kan gebruik word om skade op te volg deur die houding te verander na 'n opstelling of iets. Hierdie een kan egter sy combo vermoë strek.


LB, maar die blokspoed is so frustrerend vir my na hoër rang met vinniger helde. NEFR: Na my mening moet alle helde GBed wees nadat hulle 'n poging het om hulle te straf. SJ na elke blok. Hoeveel stamina het 'n wetsteller? Die kombinasies wat ek genoem het, is van neutraal en vereis nie 'n skuif buite wat deel van die kombinasies is nie. As jy die eerste treffer gemaak het nadat jy 'n skuif gesny het en hoe ver die vyand van jou af is, het jy 'n rede om langs die rand te skuif. Standaard wagverandering spoed insluitende strawwe. Shove in die muur stun moet nie gegee word, soos jy kan Shove Mix iemand tot die dood.


Om balju en warlord te balanseer, maak net hulle ligte opvolgings doen 5 minder skade. Dit skuif kanselleer in Guard breek sou super lekker wees. As jy huiwer om dit te doen, dan kan hulle dit herstel, maar nie as jy dit dadelik doen nie. Dit sal toelaat dat dieselfde geredelikheid wat kara kanselleer was bedoel om te voorsien sonder dat die fundementele aanwyser mismatch. Redigeer: Moet my betekenis regmaak. Dit is, terwyl dit op die regte spoor is, 'n terugwaartse oplossing. GB is lang arm. OP met die veranderinge.


Revenge mode parry moet nog steeds vyande verslaan omdat dit vereis dat vaardighede moedig spelers aan te moedig om meer te parry sodat hulle kan straf in 1v2 situasies. Miskien kan ons hom met 'n streep laat kanselleer? Moenie 'n skuif maak nie, kanselleer in GB. Hulle het baie dieselfde menings as hierdie subreddit, maar met minder memeing en 'n effens hoër gemiddelde vaardigheidsvlak. Geskoolde spelers wat LB behoorlik verstaan, kan hom konsekwent klop. Stop mense om hom uit sy swaar opstartkramme te kan GB. As 'n Warlord rep 15 hoof wanneer ek 'n Lawbringer sien, lag ek net en gaan dood, want die held is so gebalanseerd. Jy kan ook vorentoe stamp, kyk vir 'n dodge en Guard Break hulle gratis. As hy 'n gewaarborgde vrye treffer kry om bloot 'n inkomende aanval te blokkeer, hoe sal jy hom dan aanval? Die meeste mense wat vra vir 'n buff gaan heeltemal te veel met hul idees.


Nie net sal dit teen LB baie frustrerend speel nie, maar die hele tweestryd sal vervelig saai wees. Die beste taktiek vir LB sal wees om net te wag vir die teenstander om aan te val, te blokkeer en dan te skuif. Het jy hom gekyk? Jy kry óf 'n hoë skade-epiese swaai, óf 'n dodelike dood as daar 'n rand agter hulle is. SJ na The Long Arm as dit korrek aangeskakel is. Dit kan op dieselfde manier gestraf word as The Long Arm so lank as wat die vyand op soek is na die Shove wind-animasie en nie preemptively dods nie. Sommige Lawbringer-spelers is onbewus daarvan dat elke parlementêre opvolgstuk sal koppel as jy 'n ligte aanval afskakel, maar kan hanteer word as jy 'n swaar aanval wil hê. Die kulturele en politieke kruising van billike handel en geregtigheid is 'n etnografiese studie van die uitwerking van billike handel op inheemse vroue, soos deur die vroue self gerapporteer, en beoog om 'n dieper begrip van Fair Trade, globalisering, kultuur en beleid in die bou van die gebou te ontwikkel. geregtigheid. Teen 1080p sal 'n GTX 1060 gemiddeld 79 fps stoot, wat 'n redelike respekvolle resultaat is met inagneming van die vlak van detail. Vir Hoor presteer goed oor die algemeen. Ook ingesluit is 'n VRAM gebruiksmeter, wat voorkom as standaard praktyk in Ubisoft PC speletjies. Hoe hardloop vir eer in 4K? Soos met die meeste moderne speletjies sal jy jou sessie of missie moet herlaai as jy veranderinge aan die tekstuurkwaliteit maak.


Byvoorbeeld, na 'n paar toetse op die GTX 1060, het ons 'n deurlopende gemiddelde van sowat 79 fps gesien, maar die minimum raamkoers het in die hoë 50's gevestig. Die skaduwees wat deur die ketting aan die verre muur hang, is weg, net soos die skaduwee oor die struik onder die ronde hoek. By sy mees basiese grafiese instellings verloor For Honor baie van wat dit 'n wonderlike spel maak. Om te sien hoe For Honor op verskeie hardeware opstel funksioneer, het ons die spel op vier grafiese kaarte getoets; twee van Nvidia, en twee van AMD. Gelukkig geld dieselfde advies op die R9 380 vir die ander kaarte; skakel dinamiese refleksie af. Hierdie toneel lyk nog steeds uitstekend by hoë instellings, maar daar is 'n paar strategies besonderhede wat geoffer word. Selfs as u rekenaar nie identies is aan ons toetsopstelling nie, moet u steeds die prestasievlakke wat u van u eie masjien verwag, kan skat. Vir eer loop op jou stelsel, hoe beter dit presteer. Weereens, die merkbare veranderinge is in die skadu. In die grafiek hieronder kan jy sien hoe al vier kaarte presteer.


Die blokwerk het hoekige, kronkelende rande, eerder as gladde, geërodeerde lyne. Die meer maatstaf toetse wat ons uitgevoer het, hoe nader die syfers uiteindelik geword het. Vir eer, ten spyte van 'n paar dips, loop dit redelik goed teen 1080p. GTX 1060, maar in Eerwaarde 21 fps kan 'n duidelike nadeel wees. Vir so 'n klein wins lyk dit sinloos om medium te hoog te kies. Daar is talle soorte materiaal en oppervlaktes, van laptafels en metaalhelms tot houttrappe en vloertjies. Die grafiek toon dat alle kaarte gemiddeld sterk presteer, maar dit kan redelik lae syfers verdubbel. Vir 'n uiteensetting van hoe om te bestuur teen 60 fps, sien ons instellingsgids hieronder. Probeer die beste multiplayer-speletjies op die rekenaar. Vir die eer om die PCGamesN-tegnologieproef te slaag, en net die mees edele, geleerde speletjie kan ons streng kriteria slaag.


Maar hoe gaan dit by 4K? Ons toets die spel op alle grafiese instellings met 'n i5-aangedrewe rig met 8 GB RAM, en probeer om 60 fps met vier van die gewildste grafiese kaarte te slaan. In ander spyskaarte kan jy vryelik met beheer speel, hoe die spel vertoon word, en watter elemente maak die HUD uit. Overall, For Honor is 'n baie robuuste versameling instellings. Ubisoft het die grafiese opsies in For Honor skraal en eenvoudig gehou met net 12 opsies. Teen 3840 x 2160 op uiterste instellings loop For Honor gemiddeld 40 fps, en teen 'n minimum van 30 fps. Armor het klein besonderhede soos pitting, terwyl die klippe in die mure van die fort is tessellated bumpy en ongelyk te lyk. Kwaliteit vir teksture, omgewingsdetails en skadu's is verstelbaar deur 'n reeks verskillende opsies. GPU's om die nuttigste inligting te bied.


Die minimale verandering blyk uit die maatstaf resultate, wat 'n gemiddelde raamskoers van 115 toon. Ons tegnologie verslae is geskryf om u die breedste foto moontlik te maak, met die klem op hardeware soortgelyk aan wat die meeste spelers in hul masjiene geïnstalleer het. Hoë stellings bied skaduwee en meetkundige detail vir prestasiehupstoot, en die opbrengs op belegging is aansienlik. Dit kan die verskil wees tussen dominante en nederlaag. Al hierdie is wonderlik herskep, en die hoogste vlak van detail doen regtig hierdie geregtigheid. 'N RX 470 net oor skrape deur die goue standaard, klok in op 'n gemiddelde van 66 fps. Ubisoft het 'n stewige werk met For Honor gedoen en dit dan van waardige materiale gesmee en dit gegraveer met 'n paar besonderhede wat dit bo ander speletjies van soortgelyke skaaluitgewers plaas. Vir ons grafiese analise vergelyk ons ​​skermkiekies wat op die vier standaardvoorstellings van ultra-, hoog-, medium - en laagtepunte geneem is. Sekerlik nie die moeite werd as jy 'n GTX 1060 het nie, maar vir almal met ouer hardeware, blyk dit dat speel vir eer steeds goed in die spel is. Net so, For Honor het ook 'n benchmarking instrument, 'n ander kenmerk wat ideaal sou wees standaard oor die hele linie. Soos u kan sien is For Honor n besonder gedetailleerde spel. Die vermindering in grafiese pons verhoog die raamkoers tot gemiddeld 167 fps, dus daar is 'n goeie opbrengs vir die handel.


Hou daarvan om aanlyn met vriende en vyande te bots? Dit val egter so ver as 26 fps, sodat die klassieke oplossing vir die dempende dinamiese refleksie hier beslis aanbeveel word. Vir Honor wen regte brownie punte in sy grafiese menu opsies. PC-poort is teenwoordig en korrek. Weereens, die aanpassing van dinamiese refleksies sal jou beslis help, maar dit wys dat For Honor regtig 'n paar GPU-grunt by 4K vereis. R9 380 bied gemiddeld 'n respekvolle 55 fps aan. Kaiserby het steeds sin gehad in haar suster, Angel. Mickie het sy asem weggejaag en hy het sonder twyfel geweet dat sy dieselfde aantrekkingskrag teenoor hom gevoel het. Die MC wat hy infiltreer is fel, wreed en misoginisties.


FBI-agent Cruz Livingston het hierdie een die meeste gehaat. Terwyl Cruz besluit om die beste inligting te kry, ontmoet hy Mickie, in plaas van om nader aan haar suster te kom, besluit hy om te doen wat hy kan om Mickie so ver weg van die klub te hou as hy kan. Wys hoe hard die FBI karakters werk en. As jy van die eerste een in die reeks gehou het, oorweeg dit om hierdie een te lees. Dit is die 2de boek in die Justisie reeks en ons kan Cruz volg wat ons ontmoet het in die laaste boek. Cruz gaan onder dekking in 'n MC-bende wat dwelms hanteer, hulle is kwaad, sleg en gewelddadig. Sal liefde Cruz en Mickie red? GeeMeBooks As jy dink hierdie boek is jou tipiese MC-roman, sal jy aangenaam verras wees. Getroud vir 40 jaar aan 'n beampte en die verhoging van 'n seun wat 'n polisiebeampte is, maak dit naby en lief vir my hart! As jy van MC Romance hou, het ek baie MC-boeke gelees en hulle is geneig om nie so beskrywend te wees oor wat binne die klub gebeur nie, of hulle noem dit terug, maar hierdie storie het baie rondom die geweld omgegaan. Mickie, sy prioriteit word kristalhelder.


Terselfdertyd word jy daarin getrek en jy kry jou vingers gekruis dat Cruz Mickie veilig kan hou en weg van die saamgestelde en Ransom. Holly HOTNESS, ek was gefassineer as ek sy transformasie gekyk en dwarsdeur sy normale persona kyk en hoe hy in sy onderdak-alter ego was. Navy Seals in haar beskermende reeks en was baie hartseer dat dit eindig. As jy sterk romantiese spanning geniet, het jy dit in hierdie boek gevind. Susan Stoker, in boek 2 van hierdie uitstekende reeks. Engel wat ek gevoel het, was hartloos, wreed en selfsugtig vir haarself en glad nie omgee oor hoe bekommerd haar suster was nie. Met Angel verlaat die restaurant lewendig, voel Micki verwoes en hulpeloos, maar toe sy stadig opkyk na die aantreklike vreemdeling wat met haar praat, was sy skielik sprakeloos en vol ontsag. Rou, donker en edgy, sowel as gewelddadige storie. Micki probeer alles wat sy kan om haar te laat verstaan ​​hoe gevaarlik hierdie mense met geen geluk aan haar kant was nie. Engel soos hy graag wou hê. Dit is nie jou gewone Susan Stoker boek nie.


Baie spanning sowel as wreedheid en mishandeling teen vroue, daar is dwelms en die seksuele inhoud is eksplisiet. Soos die tyd het gegaan, het Cruz gevind dat hy Mickie op persoonlike vlak sien en die vrees vir sy dubbele lewe en geheimhouding het sy drome gespook. Hierdie boek is spannend, opwindend en opwindend. Terwyl hy vir maande in hierdie toksiese omgewing bedek is, sukkel Cruz om sy eie menslikheid en selfrespek vas te hou. Ek sal nooit weer vir my twyfel nie. Ek is heeltemal lief vir hierdie reeks wat wetstoepassing behels! Angel, maar nadat sy Mickie in die restaurant ontmoet het kort nadat haar suster weg was, het Cruz geweet hy is in die moeilikheid. Cruz en Mickie ervaring. MC bendes sal lewe soos in die regte lewe, alhoewel id jammer voel vir enigiemand wat per ongeluk betrap is. Hy ontmoet Mickie gedurende hierdie tyd en probeer om sy egte self te skei van sy onderdak self, ten spyte van Mickie as gevolg van sy onderdakwerk.


Kindle-kliënt Vir hierdie uitstappie is dit donker, maar die volharding van liefde en romans word deurgaans gevoel. Toe daar iets verskrikliks gebeur het, is die waarheid uiteindelik geopenbaar, en hulle liefde is werklik getoets. Dit veroorsaak niks anders as gevoelens, verraad en emosionele pyn nie. Boek Die boek was interessant. Hy het ook van daardie oomblik geweet dat hy haar ten alle koste sou beskerm, voordat hy een lid van die bende laat beskadig een haar op haar kop. Dit sal 'n goeie fliek maak. Hy verwag dat die werk gevaarlik sal wees. Soos mej.


Stoker die leser in 'n wêreld van geweld bring, sal dit die hare op jou nek verseker. Vir Cruz Livingston, word 'n FBI-agent 'n lewenslange droom wat die strate van San Antonio bewaak, 'n roeping. Jy kan dalk 'n Alpha FBI-agent neem en hom in 'n onderdakbediening in die mees verskriklike omstandighede moontlik plaas, maar jy weet dat sy ware natuur en sy veg vir geregtigheid uiteindelik sal oorheers. Die fisiese aantrekkingskrag is van daar af aan, en as die twee mekaar leer ken, word hul verhouding meer intens, ernstiger en beslis baie meer ingewikkeld. Let wel: hierdie boek bevat 'n paar baie slegte manne wat ondoenbare dinge doen, insluitende moord, seksuele misbruik en dwelms. Hierdie een is 'n moet lees vir aanhangers van die genre. Hy het gedink hy het die ergste misdade in sy loopbaan gesien, maar in die Rooi Broers onderdak was, was die ergste van almal. Sommige van hierdie inhoud is nogal moeilik om te lees, die gedrag van Ransom en sy mans is hardcore en nie lekker op enige manier vorm of vorm nie. Dit is boek 2 in die Badge of Honor-reeks, maar is 'n alleenstaande roman. New York City en oor die hele land.


Regskool in die middel van kritiese gesprekke, opvoeding en deel van kundigheid oor die belangrikste aspekte en onderwerpe in die strafregspraktyk en - beleid vandag. CLE geleenthede vir strafregspraktisyns.

Opmerkings

Gewilde plasings van hierdie blog

Beste makelaar vir opsies jou ira

Fidelity Promotion: Fidelity bied tans nege verskillende promosies aan! Hulle word so genoem omdat hulle die proses van belegging heeltemal outomatiseer deur u risikotoleransie te bepaal en dan 'n portefeulje op te stel wat gebaseer is op die verdraagsaamheid. Beste IRA vir Aktiewe Handelaars: Ally Invest Ally Invest Basics: Hierdie firma is baie hoog in kliëntediens. Het u finansiële plan u voordeel? Uitleenklub is die grootste P2P-beleggingsplatform wat daar is. Anders as op ons IRA-promosielys, bepaal ons objektief watter diens die beste geskik is vir u behoeftes, eerder as watter diens die beste aanbod het. Uitleenklub notas vir 'n minimum van 12 maande. Oorsig: Fidelity Investments Review. As 'n belegger hoef jy net 'n risikotoleransievasvra te doen en jou rekening gereeld te finansier. Dit bied 'n wye reeks gereedskap om jou beleggingsprestasie te verbeter. Dit bied 'n vlak van likiditeit wat nie algemeen beskikbaar is deur ander P2P beleggingsplatforms ni

Lys van beste binêre opsie makelaars in Nigerië

Banc De Binary, OptionTrade, Cherry Trade, GOptions, Porter Finance, BigOption, en Empire Option ens. Hoe kon jy dan bereik word? OPSIE SO, KAN WE KAN EIND WERK. Bestuurder red jou nooit uit soos jy gedink het nie, ons doen almal ondergronds. Alles goed verduidelik aanlyn nie 'n paar slegte saad wat jou sal vertel om hulle te e-pos om eenvoudige vrae te beantwoord nie. HIERDIE IS 'N BINNE BEWYS DAT BINÊRE OPSIE HANDEL BETAAL. Nasionale ID-kaart of Bestuurderslisensie ens. Vir verifikasie. HIER IS 'N SKERM SHOT VAN MY HANDELS JUSTERDAY AND TODAY. USD en so baie ander. Jy moet deur lees en meer leer oor hierdie makelaar, soos ek gesê het voordat 'n makelaar 'n maatskappy is wat u 'n platform bied wat u voorsien van al die nodige gereedskap wat u nodig het vir 'n suksesvolle handel. IK-opsies bied u die geleentheid om u rekening te finansier by Neteller en Skril, vir diegene wat die dosent 'n Debiet Mastercard het. So asseblief, ons moet almal 'n demo-r

Hoe om te belê in binêre opsies Indonesië

Rendra Wijaya SE MM, Fakulteitsleser. Aanvanklik was ek nie seker van hierdie webwerf nie, maar nadat ek my eerste deposito gemaak het en gelei het hoe om grafika te lees en hoe om veilige transaksies te doen, het ek daarvan oortuig om hier opsies te doen. Azmin Gunadi SE, Finansies Bestuurder van PT. Of jy hoër of laer moet beweeg as die koers op die oomblik wat jy 'n transaksie maak. Ek wen die soort speler wat verkies om in 'n baie kort tyd natuurlik te belê met 'n baie volwasse studie en berekening. Dit is nutteloos om hier te verduidelik as jy dit nie self probeer nie. Maar wat my die beste pas, is by Grantgould. MINIMUM DEPOSITS RP 100. Die transaksie is slegs om te skat of die prys sal beweeg of andersom. Indonesië bied die beste aan 'n verskeidenheid addisionele fasiliteite wat baie interessant is. Geen woord van twyfel vir hierdie een makelaar, elke wins wat ons vinnig deur BCA oorgedra het nie. Kom vir dié van julle wat ekstra geld miljoene Rp per week wil ver